Ett bra tag sedan

Hejsan!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev känner jag! Men jag tycker att det är skönt att bara få skriva av sig lite bara få man känner för det.

jag har haft en skön sommar trots att det inte har varit världens bästa väder. Jag har mysat massa med min pojkvän och varit med kompisar.
Jag har varit på skara sommarland, åkt typ alla berg o dalbanorna vilket är ett framsteg. Jag har varit på knarrholmen med Niclas lillebror hans mamma och hennes sambo några dagar och så har jag varit i Arild ett bra tag med. Har självklart hunnit göra en del mer grejer men de skulle bli så långt att skriva alla detaljer.

Jag och Niclas har storshoppat på väla i Skåne och firat både mammas och Niclas födelsedag med tårta och massa presenter. Snart är det pappas tur att fylla å med.

Jag och Niclas har precis firat ett år tillsamans vilket vi gjorde på restaurang la gondola och sedan bio. Det är helt sjukt att vi hållt ihop så länge. Mina kompisar frågar ibland om man inte tröttnar på varandra, då säger jag bara att; det går lixom inte att tröttna på en sån underbar kille! När jag tittar på honom blir jag bara så himla glad och vi har det så bra tsm så nej jag tröttnar verkligen inte på honom. Han är mitt allt.


Nu har iaf skolan börjat igen, vilket är ganska segt! Har några inlämningsarbeten att göra nu ett tag framöver och sen måste jag plugga matte. Jag klarade ju inte NP förra året!! Jag var två poäng ifrån att klara det! Så typiskt! Aja jag får bita ihop och få det överstökat tills vinter lovet iaf.

Nästa vecka börjar Niclas sin praktik vilket betyder att han kommer behöva gå upp väldigt tidigt och om jag sover hos honom då så kommer an bara försona sig säger han. Denna helgen var han sjuk å jag passar en hund så kunde inte va med honom då och nästa igen ska han vara hos sin pappa så det kommer nog dröja ett tag innan jag får sova och mysa i hans famn igen. Känns väldigt tomt. Hehe jag tog ett av mina största gossedjur och spraya hans parfym på den men efter ett tag slutade den lukta, så jag tog massa mer och kände firtfarande ingen lukt men efter ett tag kom lukten. Och herre Gud! Nu luktar hela rummet så att det nästan fräter i näsan på mig. Haha. Jag måste ha tappat luktsinnet för ett tag tror jag.

Nä, nu måste jag nog sova. Jag ska på min kusins dop imorgon så får ju inte se helt sliten ut.

Hörs kanske snart eller om ett halvår igen. :)

Kramar // Amanda ( skulle varit bilder med men de gick typ inte)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2526393/images/2012/pic_50550b36e087c323d9f8d6a0.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2526393/images/2012/pic_50550b41ddf2b3703a001e6c.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2526393/images/2012/pic_50550b589606ee64e52ca234.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2526393/images/2012/pic_50550b88ddf2b37094001c91.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0