Tisdag

Hejsan! 

Jag har försökt att lägga upp ett inlägg hela eftermiddagen på telefonen men det funkar typ inte. samma sak i morse, det gick inte att lägga upp den fina bilden som jag tog på havet medan jag satt och pratade med Hilda i telefonen som också är sjuk. Det var skönt att få prata med henne, jag saknar henne verkligen jättemycket.


Vad händer här hemma då?


Om jag får klaga lite så, min hals blir inte precis bättre! det känns lite som att jag aldrig kommer att bli frisk. när jag är stilla och tar det lugnt så mår jag toppen och då tänker jag "jag kan helt klart gå till skolan imorgon" men sen 5 min senare när jag ska ställa mig upp och gå ner för trappan så känns det lite som om jag ska svimma vilken sekund som helst. suck! jag har iallafall bestämt att jag måste till skolan på torsdag! jag kan inte missa så här mycket precis när jag börjat…


Nog om det! nu ska jag hålla mig vaken till typ 23:15 för jag måste få säga godnatt till min pojke som kollar på fotbollsmatch med sina kompisar, för att han sa tidigare idag att han skulle ringa och sen säger han att jag borde sova när den är slut. MEN sagt är sagt! Haha


(Haha, det är väll inget fel när saker och ting spårar ur)


Kram // Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0