Tisdag!

Hejsan!

Oj! Vad tiden sprang iväg! Jag har inte ens hunnit att uppdatera bloggen...

Helgen var mysig jag och Niclas har varit tillsammans 3 månader i söndags så vi var och picknickade vid en sjö. I fredags fick jag en moppe av mamma och pappa helt utan anledning men oj när jag gick in i magasinet blev jag nästan rädd "eh mamma det står en moppe här" haha men glad blev jag!

I måndags så åkte jag hem till Niclas på em och sen imorse åkte jag in till stan och shoppade ( studiedag ) presenter till min syster som fyller år på torsdag.

Nu måste jag jobba massa matte för jag ligger efter väldigt mycket, hoppsan!

Kram Amanda

Jag är bara lite galen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0