Tidsfördriv

Eftersom jag ändå är sjuk och har ingenting att göra så har jag fördrivit min tid med lite frågor om mig själv.


 

(HAHA inez va väldigt svår att få med på kort!)

Druckit alkohol? –varför alkohol när det finns cola?

Rökt? -Nej

Snusat? – Nej

Rökt vattenpipa? - Nej

Kysst en främling? - Ja

Fått ett sugmärke? – Aa

Gjort ett sugmärke? - Aa

Har haft oskyddat sex? – Nej

Har strulat med fler än en person under 24 timmar? – Nej!

Kysst en tjej i klassen? - kindkyssar

Gjort något dumt? - Ja

Gjort något som du ångrar? - Ja

Strulat med ditt ex? – Nej!

Fixat dig i timmar? – Jadå..

Gråtit inför mer än 10 personer? – när jag var liten och fick en bokhylla i huvudet!

Smygit ut? Varför ska jag smyga ut?

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? – nej!

Sovit bredvid någon av samma kön? - Ofc!

Sovit brevid någon av motsatt kön? – ja

Älskar någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- Familjen, Niclas

Gråtit dig till sömns? - Aa

Gråtit framför någon du älskar? - Ja

Haft sex ute i skogen? – nej.

Kysst en tjej? – kompiskyss?

Vaknat av att du gråter? – Nej

Skrikit ord som hora och slampa till någon - Nope

Mått bättre eller sämre av alkohol? – jag vet inte jag har inte prövat att kolla det faktiskt.

Slagit någon på skoj? - Haha, aaa

Blivit slagen på skoj? – Ja, haha

Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Jajamensan

Gått bakom ryggen på någon?- Ja, men skulle aldrig göra de i nuläget

Varit på sol semester? – Japp, många gånger

Badat i havet? – Jaa

Har haft snöbollskrig? - Ja

Sett en hel fotbollsmatch? – ja, haha

Inte sovit på en hel natt? – råkade somna en timma, så nej

Varit på sjukhuset? – Ja

Sovit i över 12 timmar? – Ja :)

Sett en film mer än 10 ggr? – Jadå

Lärt känna någon via internet? – Ja

Velat dö? – Ja

Fått ett IG? – HATA SPANSKA!

Åkt buss i över 10 timmar – Ja, till Prag.

Varit ute en hel natt – Ja, i tält .

Blivit tagen av polisen – nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0