Sjukling?

Hejsan!

Ni har inte missat vad det är för datum idag va? 11/11-11. Vissa tycker tydligen att det är som fredag den 13 men för mig är det typ en lyckodag för att det betyder tur när något är lika.


I och för sig har jag kanske inte haft så mycket tur idag, jag har slått i min tå i alla kanter jag gått förbi känns det som och så var jag tvungen att återställa min mobil så att alla apparna försvann, sen är det ganska segt och tråkigt att vara hemma när jag vet att jag missar massa i skolan och möjligheten att kanske försökt hinna träffa min fina pojke några minuter innan han åkte till sin pappa över helgen men istället får jag ligga här i sängen och smsa o ringa, det är ju mysigt det med!

Nu ska jag fortsätta att kolla på någon konstig film som heter "vinterviken" o gosa med Salza och Inez som ligger halft på migo



Kram // Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0