Lördag!

Godmorgon! 

Hoppas att allt är bra med er! Själv sitter jag och kollar på Svampbob med Rozzo och Max och så saknar jag Niclas så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!?


Vad tycker ni om att André åkte ut ur idol igår? Jag tycker att Amanda Persson kunde åkt men jag är inte heller något stort fan av André. Däremot tycker jag om Amanda F, Molly , Moa och Robin. Haha det är dem som är kvar.


Idag ska jag skriva lite på en svenskauppgift och en annan som vi fick på ridningen om säkerhet så det är ganska lätt, det går nog fort. Måste självklart knarka i mig lite mera ibumetin innan så att jag inte kollapsar ihop typ det känns lite som att någon tycker vassa knivar i min hals. Hoppas att det blir bättre snart!




Kram //Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0