Lördag som en lördag

Hejsan!

Jag har varit på ebba skolan för det har varit julbazar idag och nästan alla gamla klasskommpisar kom. Så det var lite mysigt.

Nu sitter jag och väntar på ett tåg som kan ta mig hem. Men det går inte förens en halvtimma.

Jag lyckades glömma min mattebok i skolan och vi har prov nästa vecka! Inte bra Amanda!! Nej jag får plugga massor på tisdag och onsdag! Jag suger på matte så vi får se hur det blir.

Jag älskar dig Niclas Glans och jag saknar dig jätte mycket!!

Kram Amanda

( p.s det har hänt nånting så jag kan inte ladda upp bilder när jag skriver från mobilen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera!

2012-01-14 @ 23:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0