En månad till julafton!

Hej på er. 24 november idag= min systers födelsedag.

Niclas sov hos mig igår, mysigt med hamburgar-kväll o knäpp familj. Jag behövde inte heller åka själv till skolan.

Vi har ju bestämt, eller vad man säger att vi inte ska vara med varandra varje dag för vi får inte glömma bort våra vänner och alla läxor och sen kan man ju bli lättare osams och så om man är FÖR mycket med varandra. Men ni förstår inte hur jobbigt det är att lixom inte vilja vara med honom. Det går inte sluta tänka på honom!

Nu ska jag iaf försöka ha mysigt med bara Alicia mamma pappa och Victor så att Alicia får en bra födelsedag med fina presenter och inte en halv deppig syster! Hihi

Kram //Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0