10 November 2011

Hejsan!

Det var ett tag sedan jag skrev sist men nu kände jag mig lite blogg-sugen! Jag sitter i soffan i mitt rum och kollar på Johan Falk med min lilla katt Rasmus. Jag har lyckats att få körtelfeber vilket inte är så trevligt!

VAD SOM HAR HÄNT

I somras träffade jag världens bästa kille, Niclas Glans.  Du är mitt allt! Jag förstår inte hur jag har kunnat leva utan dig. Jag älskar dig!


( bilden ger inte rättvisa men vi har inte så många bilder tillsammans än! )



( Niclas och lilla Inez så söta! )

Jag sökte till en gymnasieskola som heter Ljud och Bild skolan med inriktning musikproduktion. 10 st var vi i klassen. Jag trivdes dock inte så bra med utbildningen, alla lektioner var bara sega och tråkiga och jag kände att jag inte passade in så bra.  Innan höstlovet så började jag leta lite efter nått annat gymnasium och det slutade med realgymnasiet med inriktning hästhållning. Jag har bara hunnit vara i skolan 3 dagar och sen fick jag hög feber så idag åkte jag och mamma till vårdcentralen och fick provresultat att jag har körtelfeber så det var lite typiskt att få såhär precis när jag börjat nya skolan.

Jag får inte rida eller träna någonting på 4 veckor! Så nu kommer jag antagligen bara tjocka mig.

Hoppas allt är bra med er! :)




Kram // Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0