Hej Hej Hallå igen.

Tisdag den 3 maj. Oj! Det var väldigt längesedan jag uppdaterade. Hur är det med er i det fina sommarvädret (NOT! snö. i maj!).


Jaja, vi får hoppas att det fina vädret kommer tillbaka snart.

Jag har i alla fall varit i Prag med klassen förra veckan och kom hem igår. Det var jättekul! Det blev iallafall en massa shopping. Och Det tycker Amanda om.

 

Lägger upp lite bilder från olika tillfällen istället för att skriva. För att jag är lat. :D

Tråkiga lektioner slutar ju oftast med att man tar massa fula bilder

Tråkiga lektioner slutar ju oftast med att man tar massa fula bilder. ;)



Vi har haft besök av denna hings-bjesen i stallet.


Valparna växer så att det knakar.



Mys mys katterna!



Vi har köpt nytt matreal till padocken men sen så fastna jag så papsen fick ta över.



Nu är dem ungefär såhär stora.



Min fina Bonsei



Fina kompisar

Och nu lite bilder från Praha



På båten mot Tysklan


Man är ju så fin efter et antal timmars bussresa. och här gick bussen söner så fick sitta där i typ 2 timmar.

På bussen igen. vi fick de bästa platserna längst fram.


I bussen.


En timma senare.


I prag.









Vi var i Benkyrkan.



På Terezin som det heter på tjekiska.


Snygga lärare vi har (Y)



Mumsigt med glass.





På en liten resturang.


Med en GO efterrätt.



Några killar tyckte tydligen att det var jätteroligt att lägga massa tandräm på toan. men lugn! vi hämnades!


På en klubb i en Kyrka.



I väntan på lunch.


Astrid och Karin.

Ja det här får räcka för idag.

Puss och Kram på er! //Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0