5 mars

Hej på er! Sitter på bussen påväg mot tåget och lyssnar på Lasse.. Jag är så arg för att jag inte hann fixa biljetter till hans (Lars Winnerbäck)  konsert som är i september tror jag... Jag har ju haft en del problem med internett hemma så jag hann inte. Biljetterna tog slut som glass en het sommardag. ;)   När jag kommer hem ska jag skriva på alla mina MILJONER inlämningsarbeten och plugga lite mer matte inför de två sista delarna på NP... Ni vill inte gå i nian den sista terminen TRO mig! Eftersom man hela tiden måste göra skolgrejer så hinner jag inte träna så känner mig helt slö och meningslös... Haha ganska sjuk! Jag får se till att hinna till gymmet imorgon tror jag. På lördag ska jag till slottskogen  med min cp klass o spela soft air gun. Ja vi får se hur det går...  Puss och kram skumbanan// Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0