40% 60% 80% 100%

Hej alla fina!

Hur är det med er en vacker dag som den här. Värmen börjar sakta men säkert komma tillbaka. (förhoppningsvis vi vill inte ha mera snö!)

Kolla här vilken sötnas jag träffade idag. Vi hade en lång konversation i säkert 20 minuter. Det mästa vi sa var ungefär

-          -åh så mysigt

-          - kurr kuuur

-          -Kosigigos, oj nu dräglade du lite

-          -Kurr kurr

-          -Du är lite smutsig, jag blir helt fet om händerna

..........................

-          -Va? Ska du gå nu? Förlåt kom tillbaka, kss kss..

........................... 

-          -Jaa, så mysigt

-          -Oh jag får ta lite kort på dig

-          -Vill du inte vara med på kort?

-          -Oj! Trillade du nästan ner nu…

-          -Hej då kissemissen

-          -Mjaoo










"Oj! trillar du ner?"

HAHA av någhon andledning så ville han inte vara med på kort ^^

Nu ska jag kolla på film ;)

Kram //Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0