Bilder Huller om Buller!

Hej igen! Jo det är ju såhär.. våran uppfödare ville ta valpar men tiken hon hade var inte lika fin som Salza så vi har lånat ut henne till uppfödaren som bor i skåne. Alltså kommer även valparna och hon vara där med uppfödaren till valparna är 8 veckor... Fattarni 8 veckor utan min bebis! Men jag vet att hon kommer ha det bra där. Valparna kommer troligen att komma imorgon så det är bäst att vi far ner hit till skåne, därför är jag här. (Y)

Hur är det med er då? jag har ju inte kunnat blogga nu det senaste dagarna pågrund av massa olika grejor, men nu är jag på G igen. 

Nu ska jag uppdatera er i lite bilder! ha en jättemysig fredag! Själv ska jag vänta med spänning!


I tisdags var det frilufsdag. Jag och Saga fick en liten speciell dag och gick och kollade på trassel. Ni kanske tycker det är töntigt? men jag måste säga... den var as rolig! haha!

Efter bion gick vi och fika. Efter det gick vi hem och pluggade (Y) Duktiga!

En fin liten bild på Emil.

Lite bilder från skolan.


Snofsig idrottslektion!


Ser ni vart jag är?

Lilla underbara Rozzo som leker som att han var 3 år.

Sen har vi en mysig bild på Salza, Det var längesedan den togs men jag tyckte det behövdes en på henne också.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa och vänta vänta vänta!


Kraamar och pussar på er!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0