4 MARS 2011

Jag har varit ute på en härlig promenad längs vattnet.. Dock lite skrämmande när det är kolsvart och hela byn är typ släckt, och precis innan så har mamma suttit och berättat någon historia om någon som blev mördad och massa skrämmande saker som jag alltid blir rädd för... Suck! fast som tur var hade jag ju Rozzo.

Det har fortfarande inte hänt något med Salza annat än att hon tydligen inte klarar att hoppa upp i sängen längre och hon orkar inte riktigt gå.. Snart är det helt klart på G!

Nej, men nu ska jag fortsätta slappa litegranna och sedan dra mig till sängen... imorgon blir det att sitta i hamnen, ta lite kort, träffa några fina vänner som man känner härifrån och bara ha det mys! och såklart hålla ögon och öron öppna för signal ifrån Salza! Det låter lite som att jag är besatt hehe men det är nog bara som det låter..

Godnatt på er!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0