Torsdag 24 mars

Tjaba Tjena!

 

Först måste jag säga förlåt för att jag har varit så otroligt dålig på att blogga de senaste dagarna. Det har helt enkelt kommit saker emellan. Jag ska uppdatera er kort om det lilla som har hänt under dagarna (om jag kommer ihåg)

Vi har ganska många ”stora” grejer i skolan så har haft mycket att göra med det efter skolan. I onsdags fyllde Julia hela 15 år!! GRATTIS  säger jag igen fast lite efter, det firade vi lite smått med att åka in med tjejerna till stan och ficka på ”fröken Olsson” Mysigt!  Sedan var det direkt upp på häst ryggen. Han var väldigt stissig och okoncentrerad eftersom det var mörkt men jag tycker att det gick TOPPRN!   Idag fyllde Karin år!! Grattis Grattis! Vi åkte inte in till stan men under ”håltimmen”  passade vi på att gå till Adams café (det hette så va?)  och dricka en varm chocklad.


Karin                   Júlia

Imorgon blir det hårdträning för Anna. Vi får hoppas att det kommer gå bra.

 

Här kommer lite bilder på Salza och valparna ifrån söndags.


Äskade Salza




Pussar och Kramar //Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0