OMG, ni kan inte fatta vad som har hänt...

För det är absolut ingenting.. positiva tankar här. Fast i natt så drömde jag att vi körde på Salza och hon skräck jätte mycket och jag vaknade av skräck och tårarna bara rann ner för kinderna, det tog jätte lång tid för mig att inse att det var en dröm och att hon faktiskt lever. Gud vad jag saknar henne! Min lilla bebis! <3 (hon är ju hos Heidi nu med sina valpar)

Hon ser allt lite sliten ut va men ändå... Pusskurkan!

 

 

 Som ni märker så bidde det inget inlägg igår, jag hade helt enkelt inte tid. 

 

I morse var det tidigt upp för att sticka till träningen, Det gick jättebra.. Det rann från både mig och Bonsei i slutet men det är väl så det ska vara! (Y)

 

Sedan var det dags för lite skräck film, vi såg mirrors, den var bra! kan absolut rekommendera.

 

Jag hade egentligen inplanerat att se på bio med Sarah, men båda hade massa plugg att ta igen så vi skjuter på det en vecka. Vi ska nog se på "Black Swan" den sejs vara bra.

 

Ikväll blir det väl att slappa och ha det mysigt. Jag uppdaterar mera senare förhoppningsvis (Y)

 

Puss Och Kram!

 

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0