Måndag 28 mars

Hej på er!

 

Vet ni det är så sjukt lång tid kvar till maj och jag saknar Salza så sjukt mycket och jag måste vänta tills maj innan jag får hem henne!

 

Jag kan bara säga så här- Jag har absolut ingenting att skriva om just nu för det händer liksom ingenting intressant i mitt liv och eftersom vi har så mycket i skolan just nu har jag inte tid att hitta annat att skriva. Fattar ni? Och eftersom Sarah slutat att skriva så känns det lite meningslöst för att det var ju som sagt hon som tjatade på mig att skaffa bloggen.  Men jag ska inte sluta jag ska skriva så mycket jag hinner. Fast innan påsklovet kommer det nog att bli dåligt med inlägg.

 

Nu ska jag i alla fall ta en paus ifrån allt plugg och kolla på filmen ”Fame”.

 

Puss och Kram //Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0