Kom Änglar

Hej på er!

Jag sa igår att jag skulle blogga senare.. "förlåt"! Jag var så sjukt trött så jag orkade inte starta datorn.

Nu är jag iallafall hemma igen. Saknar lilla Salza redan! Sjukt tråkig mamma man har när hon inte ville ha hand om valparna själv så hon "hyr" ut hunden... Jaja det är ju faktiskt mycket jobb med alla valpar och så.

Visst vill ni ha massa bilder på pluttarna!? Dem är ju faktiskt inte så söta i sådan här ålder men om 14 dagar ungefär så blir dem ju underbara!









Det blev ganska många bilder men så UNDERBARA!

Jag tänkte också att ni kanske vill se lite bilder ifrån igår när jag och Rozzo var ute och gick på Arids bygator (det är där vi har vårat "fridtidshus".

Han ser lite "oklippt" ut ^^









En fin bild på stubben i trädgården.


Kram på er!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Sarah Björndahl

Hallegud så söta!!!

2011-03-07 @ 08:14:30
URL: http://sarahvalentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0