I was born to tell you I love you

Hej på er! Eller hur är det underbart väder idag!? solen skiner fåglarna kvittrar och det är hela 8+!!! helt otroligt!

Jag har spenderat min dag med att ha harvat paddock och gårdsplan, kört race med systern och sedan har jag ridit ut i skogen med min underbara vita springare, Charlie. Det var helt sjukt längesen jag red på honom, eller ja i alla fall några månader sen. Jag har ju inte haft tid med honom nu när jag haft fullt upp att träna Bonsei så Charlie har blivit riden av två söta tjejer Sanna och Jenny.

På vägen mötte vi denna hingsten. Man ser inte riktigt på denna bild men jag kan nog gissa att den är ca 190 i manken och säkert en meter bred. Haha ja den är i alla fall enorm

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0