HOLA AMIGOS! (blä spanska hehe)

Hej på er!


ÄR DET INTE UNDERBART VÄDER!? SOL OCH ”VÄRME”


Jag hann inte blogga något igår, jag kom hem sent efter att ha stått i caféet för dem vuxna på det ”stora” f-mötet.  Så när jag kom hem gick jag nästan och la mig direkt eftersom vi hade NP i kemi i dag. Man kan väl säga att det gick ehm ja det gick kanske bra. Det var ändå ganska självklara frågor och sådant men jag hade önskat att vi haft biologi istället jag är SÅ mycket bättre på det.


Till en annan sak..

Jag saknar min Salsa så enormt mycket! Det var egentligen planerat att åka till henne idag men det kom saker i vägen och imorgon är det stallmöte så då går det inte heller, även fredag, lördag är det saker som gör att vi inte kan åka. Men på söndag MÅSTE vi åka! Det har snar gått 1 ½ vecka sen jag såg henne sist.  Jag drömmer typ att hon har dött och sådant! Jättehemskt ju!


 

Här är hon liten flicka, hennes andra utställning tror jag minsann att den är från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0