Hej Hej Hallå

Hej på er!

En bra sak är:
Jag är så stolt över mig själv! äntligen är jag ikapp i matten igen. hehe.
En dålig sak är:
VARFÖR snöar det? jag var ju inställd på våren nu!

Hur är det med er då? Med mig är det väl bra, jag kan inte säga att jag har så mycket att skriva om just nu mitt i skolveckan.. men kolla här vilken strålande idé jag fick idag:

Jag skrev detta i vår klassgrupp på FB
_______________________________________________________________________________________________
9C Ebba Petterssons Privatskola 2011
Hellu alla fina.. Jo Jag tänkte komma med ett lite förslag.
Vad skulle ni säga om att vi samlar ihop lite pengar typ en 50-lapp (eller så mycket ni känner att ni kan ge) var som jag kan ta o köpa mer pizzor o drickor och sådant för ( hehe, mamma vill inte "sponsra" oss mer) Om vi gör det så kommer vi ju tjänna ihop alla dem pengarna x2...... och det vore väl toppen? eller vad säger ni? Vi åker och köper massor på imorgon så om ni tycker det här var ett bra förslag så ta med er lite pengar tills imorgon.
_________________________________________________________________________________________________
Toppen va? Idag tjänade vi ihop 2000 typ. Underbart!

Nej men det får bli bättre bloggning till helgen.. tycker ni att jag ska skriva något speciellt?

Puss och kram skumbanan

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0