God jul! i mars? Naae!


Hellu!

Har ni sovit gott? Det har jag. (Y) 

Fast jag har fått såna här "jag orkar inte ha mer snö" vibbar. Jag brukar inte klaga på vädret men jag har gjort det nu dem senaste veckorna hehe. Jag tycker helt enkelt inte att det ska snöa i mars! Igår hittade jag äntligen min kamera ner gömd i en väska i ett stort skåp som jag inte brukar kolla i. I kameran hittade jag massa underbara sommar bilder och då får jag massor med sommarkänslor som man egentligen inte borde få om man kollar ut.

Men jag känner för att ligga och slappa vid poolen eller havet och vara ute sen på kvällen och bara ligga på en filt på gräset och kolla upp i himlen, gå barfota, ha smutsiga fötter, rida ut i skogen som luktar sommar och känna lite lätt av hästsvätt. Inte behöva ha massajackor och varma skor... Shoppa i stan med en lätt sommarklädsel äta glass vid ån, Massa mysiga sommarkvällar vid havet med alla kompisar och bara ha det underbart! Det längtar jag efter.





Vissa bilder är ifrån google, jag insåg att jag inte hade så mycket "natur bilder" :)

Ni får ha en UNDERBAR dag!

Pussar


//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0