7 MARS 2011

Halli Hallå!

Änu en MÅNDAG överstökad! Dagen var förvårnansvärt inte så himla jobbig. Hur har eran dag varit?

Vi har cafét denna och nästa vecka i skolan och jag kan viska lite smått i erat öra att "9C ÄR SÅ SJUKT BÄST PÅ ATT HA CAFÉT" men det vill vi inte skryta om ju även om vi är det!

Jag har iallafall tagit åt mig äran att köpa in drickor, tost och tillbehör till det

(och en liten hemlis, man kännar på det när man köper allt på Gekås och sedan säljer det för "normalt" pris i cafét, tihi)


Tre saker

-Idag insåg jag också att jag har totalt misskött min händer! Helt snustorra, det är väl bara dags att ta fram hydrokortison krämen antar jag..


-Jag har lite smått panik inför NO-nationella för jag kan absolut ingenting känns det som!


- Vi måste hålla tummarna för Sarah som ska på intagnings prov för” Rutmus” imorgon!
Fast jag vet Sarah, du är duktig och du har inget du behöver vara nervös för! du kommer komma in där hur lätt som helst!

Kramar och pussar!

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Sarah Björndahl

Tack älski pälski!!!

2011-03-07 @ 23:10:25
URL: http://sarahvalentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0