5 MARS 2011

Hej på er!

Som ni kanske förstår så är jag helt sjukt trött just nu.. jag hann sova ungefär en timma innan vi va tvungna att åka.. Salza var redo att valpa men hon fick inga verkningar. Hon fick massvis med olika saker som skulle hjälpa henne men inget fungerade.. Tillslut runt 7 så bestämde vi oss för att det ända valet vi hade kvar var kejsarsnitt.. Det blev 9 valpar. 5 pojkar och 4 flickor. dem föddes runt 7 30-8 00..

Salza accepterade valparna bra efter operationen, lite skeptisk bara i början, fast det är ju så det blir när dem inte kommer den vanliga vägen.

Jag lovar att lägga upp massor med bilder senare, kanske efter middagen då jag fått lite energi.

Kramar och pussar

 //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0