21:30

Hej på er!

Har ni haft en bra dag? Det har iallafall jag. Alla drickorna tog typ slut i cafét idag så självklart har jag behövt åka och köpa mera. Ja, men vad gör man inte för sin kära klass?!

Vad jag har förstått så har det gått bra för Sarah på intagningsprovet till Hvitfeldtska som det var. Jag skrev fel igår. Istället för att träffas så pratade vi i telefon i 1 1/2 timmar, helt sjukt att man kan ha så mycket att prata om. Haha, jaja det var mysigt! Längtar tills i helgen då jag får min "julklapp" av henne! Hihi.

Nu ska jag gå och slappa lite framför TV'en..

Puss och kram!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Sarah Björndahl

Alltid roligt att prata med dig gossan! Saknar dig mycket, mycket, mycket!!

2011-03-09 @ 14:53:44
URL: http://sarahvalentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0