Sommarkännslor

Hej igen!

Hoppas dagen har varit bra. Det har varit så soligt idag! Gud vad mycket sommarkännslor man får då!

Just nu sitter jag och kollar på "sweet 16" jag fattar inte hur vissa kan vara så botskämmda, det hade varit härligt att få byta liv med dem i en vecka o få känna på lyxliv. fast jag tror sammtidigt att det kan vara skönt att inte alltid leva som dem gör, utan leva ett "normalt" liv. fast vad vet jag, vad tycker ni?

Jag har fortfarande inte lyckats ta tid att fixa disagnen. Jag ska tjata på min profsiga kompis så hon kan få leka lite med disagnen.

Här är förresten det fina resultatet av min färgning, jag sa att jag skulle färga "liv" i det, a så lite ljusare slingor. det var väldigt svårt att få det att synas på kameran men det blev toppensnyggt i "verkligheten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0