Sol/jordgubbar men varför denna kyla!

Idag har det verkligen sett ut som sommar om man kollat ut. Jag passade på att köpa svindyra jordgubbar bara för att förstärka sommar-känslorna. Jag vill verkligen ha sommar nu, så att man slipper jackor o vantar och istället gå i shorts och klackar/sandaler. Det vore ju underbart, men istället sitter man inne (för att det är så fruktansvärt kallt ute) och pluggar. Det känns inte så himla bra. Eller vad säger ni? 

Ja, ja, den tiden kommer så småningom den med. (Y) Nu måste jag plugga plugga plugga

Hoppas ni haft en bra dag?

Puss och kram på er!

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Sarah Björndahl

Igår satte jag mig i vardagsrummet med en stark lampa över ansiktet, en skål med glass, jordgubbar och hallon. Solglasögon, shorts och linne hade jag såklart på mig!

Det KÄNDES i alla fall som sommar....

2011-02-23 @ 18:53:56
URL: http://sarahvalentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0