I himlen finns inga hjältar

Yalla yallo!

Här sitter jag med Saga på so-lektionen och skriver ner begrepp från världskrigen och lyssnar på "jättebra" musik i våra nya as coola skoltröjor. Haha, texten på framsidan blev lite liten men det funkar. Baksidan blev däremot super. Fast nu när vi fick dem kom vi på att vi glömt skriva skolans logga, hehe.
Jag lägger upp lite bilder på den senare. Jag har ingen sladd här och min mobil dog just. Skit också!
Imorgon blir de GHS med fina Ellinor, jag antar att jag lär träffa massvis med andra som jag känner också så roligt blir det. Jag hade tänkt köpa ett fint nytt flice-täcke till in fina "lilla" häst. sedan så blir det säkert fler saker, hehe.
nä, nu måste jag koncentrera mig. (Y)
Kramar på er!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0