CSI, mensverk och mysiga djur, kan det bli bättre ^^


Hejsan!

Idag har det verkligen varit fullt upp!
Jag börjar dagen med en fruktansvär mensverk. Aja det är väl bara att trycka i sig massa ibumetin. (Y)
Sedan följde jag med mamma och Alicia och åkte till Varbergs fästning och gick på museum. Det var kanske inte det roligaste jag har gjort, men det var kul att vara där med mamma och Alicia. Efter det så gick vi till en restaurang vid havet. Jättemysigt!

När vi hade ätit träffade jag två underbara tjejer i stan, vi satt på ett café i ungerfär 2 timmar efter det kollade vi runt i lite affärer. Jag fick ingenting köpt idag men på lördag ska jag träffa julia i stan och shoppa los! 




här kommer lite fina bildre på djuren, tyvärr hittade jag inte mitt usb så jag har inte så många och inte på alla djuren.

Men men det kommer! (Y)

Här är fina Bonsei.



Här är Salza, hon ska föresten få valpar snart. Hon har fått en jättestor mage. haha!

Utställningsbar är hon allt :)


Här har vi Rozzo, han är verkligen en underbar hund!

Jag avslutar med en sånhär söt liten bild (Y)




Just nu sitter jag och kollar på CSI med en gosig värmekudde över magen. Haha.  Imorgon blir en slapp dag fast lite träning kan man allt få in det fungerar bra att få bort verken också.
 
här får ni en liten egobild också ;)
 

Ni får ha en fortsatt underbar kväll!

Kramar!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0