15 Februari 2011

Tjena! Hur mår ni idag? Jag mår toppen! Just nu sitter jag hos frissan inne i stan och kollar ut på alla människor som går förbi medans jag väntar på att färgen ska "bli klar". Jag höll faktiskt min plan med ljusare slingor. Vi får se hur det blir. Jag och mamma skulle ju ner till havet och äta lunch men det blev inte av för att det krockade helt med frisören. Det blir av imorgon istället och då följer även Alicia med. Efter det så ska vi ta en runda i stan och schoppa. Underbart! Nä nu verkar det som att färgen börjar bli klar. Ni får ha en toppen dag! Lots Of Love Hejsvejs// Amanda P.s förlåt för att det blev så knasigt inlägg, jag skriver från mobilen och den vill tydligen inte göra mellanrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0