Första inlägget

Hejsan!

Äntligen lov! Gud vad skönt. 

Jag känner mig lätt utmatad efter de första två nationella proven som var förra veckan, men gud så nöjd jag blev när jag skrivit klart. En annan sak som jag blev nöjd över var presenten som jag köpte till Sarah. Ett par svarta högklackat med bling så att hon kan glimma på dansgolvet. haha!






Det var även hon som fick mig att göra den här bloggen. Jag som sa att jag aldrig skulle skapa en blogg, ja och nu sitter jag här. Vad gör man inte för en kompis som har tjatat så på mig.

Ja, som ni ser är väl inte disagnen den bästa just nu, det känns som att jag har suttit i timmar och inte fattat någonting men det är väl så det ska vara första gången antar jag. 

Imorgon bär det av mot frisören, jag ska fixa lite "liv" i mitt hår. Just nu känns det bara så mörkbrunt och tråkigt. Jag har planerat att färja lite ljusare slingor i det, men det får vi se imorgon om den planen håller.  
Efter det ska jag och mamma äta lite lunch vid havet. mysigt!

Jag fixar och donar mer imorgon, nu känner jag att jag börjar få lite brådis att somna innan Rozzo (en av hundarna) han snarkar så förskräckligt och jag har inte stake nog att kasta ut honom ifrån rummet.
Visst är det mysigt att ha en hund som nästan sover på en. (Y)

Btw vi får inte glömma säga grattis till Sarah som fyller år idag (14 februari) på alla hjärtans dag. Kramar på er!

Lots Of Love / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0